FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie www.serialeimy.fora.pl 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Regulamin forum.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.serialeimy.fora.pl Strona Główna -> Regulamin forum

Kenny
.
.



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 1008
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:05, 12 Maj 2008    Temat postu: Regulamin forum.
 
REGULAMIN FORUM DO 31 LIPCA 2009

1. Nie używaj słów wulgarnych oraz nie obrażaj w jakikolwiek sposób innych użytkowników.
2. Nie otwieraj za każdym razem nowego tematu. Przed założeniem nowego tematu, spróbuj dopasować Twoją wypowiedź do już istniejących. Zakładając nowy temat wpisz tylko jego tytuł. Pamiętaj też, aby Twoje wypowiedzi były sensowne i związane z tematem.
3. Należy umieszczać tematy adekwatnie do działu forum.
4. Staraj się nie umieszczać postów jednowyrazowych.
5. Nie pisz postów z włączonym CAPS LOCK'iem. Uważane jest to powszechnie za krzyczenie, a na forum NIE krzyczymy.
6. Nie tolerujemy SPAMU.
7. Zaczynaj zdanie z wielkiej litery (oraz, w miarę możliwości, staraj się pisać używając polskich znaków diakrytycznych, uważając też na polską ortografię).
8. Jedna osoba może zarejestrować się tylko pod jednym nickiem.
9. Jeśli osoba została zbanowana i założy nowe konto otrzyma na każdym z kont ostrzeżenie wartości 6 co jest równoznaczne z niemożliwością wejścia na forum.
10. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte na forum.
11. Administrator zastrzegają sobie prawo kasowania postów (lub całych tematów) użytkowników. Jeżeli jakiś post lub temat zniknął prosimy o nie umieszczanie go po raz kolejny.
12. Na forum niedozwolone jest umieszczanie treści: pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie (zdjęcia nie nadające się do oglądania przez osoby niepełnoletnie powinny być umieszczane w formie linku- dotyczy tylko aktorek i aktorów z omawianych seriali); łamiących prawo, np. prawa autorskie (w tym MP3); innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe.
13. W ShoutBoxie oraz postach nie należy umieszczać tego samego wpisu kilkakrotnie.
14. Dział „TV”.
a) W tematach z serialami, spoilery do nich zaznaczamy cieniem lub pomniejszoną czcionką.
b) Nie obrażajmy bohaterów serialu w celu wywołania kłótni na forum.
15. Dział „Nasze seriale”.
a) nowi użytkownicy mogą rozpocząć pisać swój własny serial lub opowiadanie w dziale „Inne”;
b) każdy użytkownik może posiadać swój serial na stronie głównej pod warunkiem, że zostaną spełnione następujące kryteria (po ich spełnieniu użytkownik musi skontaktować się z administratorem w celu otworzenia działu dla jego serialu na stronie głównej):
- ma minimum 3 czytelników,
- temat z jego serialem ma minimum 5 stron,
- treści w nim ukazywane nie naruszają godności i poszanowania praw innych ludzi,
- każdy użytkownik może posiadać maximum 2 seriale na stronie głównej;
c) proszę o unikanie przekleństw (można ich używać tylko w serialowych dialogach, nie więcej niż 3 na odcinek);
d) nie jest ograniczona liczba seriali, jakie użytkownik może pisać na forum,
e) seriale nie aktualizowane będą przenoszone do działu „Archiwum” po czasie 2 miesięcy od czasu ostatniej aktualizacji; jeśli użytkownik po pewnym czasie uzna, że chce kontynuować swój serial, musi skontaktować się z administratorem forum,
f) użytkownicy, których seriale znajdą się na stronie głównej stają się moderatorami w działach ze swymi serialami.
16. Nieprzestrzeganie i celowe łamanie regulaminu będzie karane upomnieniem, a w dalszej kolejności usunięciem użytkownika z forum. Użytkownik, który uzyska liczbę ostrzeżeń równą 6 zostaje zablokowany na określony okres czasu lub zbanowany (o jego losie będą decydowały okoliczności łamania przez niego regulaminu).
17. Zmieniony regulamin wchodzi w życie z dniem 18 sierpnia 2008 roku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kenny dnia Pon 14:36, 18 Sie 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agata
.
.



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 18:58, 28 Cze 2009    Temat postu: Re: Regulamin forum.
 
REGULAMIN FORUM OD 1 SIERPNIA 2009

I. Zasady ogólne.
1. Jedna osoba może zarejestrować się tylko pod jednym nickiem.
2.. Nieprzestrzeganie i celowe łamanie regulaminu będzie karane upomnieniem słownym, ostrzeżeniem, a w dalszej kolejności usunięciem użytkownika z forum. Użytkownik, który uzyska liczbę ostrzeżeń równą 6 zostaje zablokowany na określony okres czasu lub zbanowany (o jego losie będą decydowały okoliczności łamania przez niego regulaminu).
3. Jeśli osoba została zbanowana i założy nowe konto otrzyma na każdym z kont ostrzeżenie wartości 6 co jest równoznaczne z niemożliwością wejścia na forum.
4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte na forum.
5. Administrator zastrzegają sobie prawo kasowania postów (lub całych tematów) użytkowników, gdy będą one łamały regulamin, albo inne ogólnie przyjęte normy.
6. Na forum niedozwolone jest umieszczanie treści:
a) pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie (zdjęcia nie nadające się do oglądania przez osoby niepełnoletnie powinny być umieszczane w formie linku- dotyczy tylko aktorek i aktorów z omawianych seriali)
b) łamiących prawo, np. prawa autorskie (w tym MP3)
c) innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe.

II. Język, posty, tematy.
1. Nie używaj słów wulgarnych oraz nie obrażaj w jakikolwiek sposób innych użytkowników
2. Nie otwieraj za każdym razem nowego tematu. Przed założeniem nowego tematu, spróbuj dopasować Twoją wypowiedź do już istniejących.
3. Należy umieszczać tematy adekwatnie do działu forum. Pamiętaj też, aby Twoje wypowiedzi były sensowne i związane z tematem.
4. Staraj się nie umieszczać postów jednowyrazowych.
5. Jeżeli to możliwe, nie pisz posta pod postem.
6. Nie pisz postów z włączonym CAPS LOCK'iem. Uważane jest to powszechnie za krzyczenie, a na forum nie krzyczymy.
7. Nie tolerujemy spamu.
8. Zaczynaj zdanie z wielkiej litery oraz, w miarę możliwości, staraj się pisać używając polskich znaków diakrytycznych. Uważaj też na polską ortografię.
9. W ShoutBoxie oraz postach nie należy umieszczać tego samego wpisu kilkakrotnie.

III. Dział „TV”.
1. W tematach z serialami, starajmy się zaznaczać spoilery (cytat+biała czcionka, inny kolor czcionki, pomniejszona czcionka lub w inny wyraźny sposób).

IV. Dział „Nasze seriale”.
1. Nowy serial, opowiadanie itp. zaczynamy pisać w dziale „Inne”.
2. Każdy użytkownik może posiadać swój serial na stronie głównej pod warunkiem, że zostaną spełnione następujące kryteria (po ich spełnieniu użytkownik musi skontaktować się z administratorem w celu otworzenia działu dla jego serialu na stronie głównej):
a) ma minimum 3 czytelników,
b) temat z jego serialem ma minimum 5 stron,
c) każdy użytkownik może posiadać maksymalnie 2 seriale na stronie głównej
3. Nie jest ograniczona liczba seriali, jakie użytkownik może pisać na forum
4. Użytkownicy, których seriale znajdą się na stronie głównej stają się moderatorami w działach ze swymi serialami.
5. W dziale z serialem na stronie głównej można zacząć pisać nowy serial tylko wtedy, gdy jest on jego spin-offem. Serial główny może być zakończony albo kontynuowany, pozostaje on w swoim dziale.
6. Seriale będą przenoszone do działu „Archiwum” po czasie 2 miesięcy od czasu ostatniej aktualizacji lub po ogłoszeniu przez użytkownika zakończenia emisji. Jeśli użytkownik po pewnym czasie uzna, że chce kontynuować swój serial, musi skontaktować się z administratorem forum. Seriale, które były na stronie głównej zostaną przeniesione do specjalnie utworzonego subforum w dziale „Archiwum”.

V. Data wejścia regulaminu w życie.

1. Jeśli do 31 lipca nikt nie zgłosi chęci wprowadzenia poprawek, nowy regulamin zacznie obowiązywać od 1 sierpnia.
2. Żadne skargi nie zostały złożone, regulamin obowiązuje od 1 sierpnia 2009.


Regulamin został uporządkowany, proszę zwrócić uwagę na punkty: III.1., IV.5., IV.6.
Propozycje ewentualnych zmian proszę pisać do mnie na PW.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agata dnia Czw 16:14, 24 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.serialeimy.fora.pl Strona Główna -> Regulamin forum
Strona 1 z 1

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin